Niciodată

Eu am ales să nu mai mărturisesc aceste lucruri, încrezîndu-mă în Domnul. Şi doresc să împărtăşesc aceasta cu voi.

1. Niciodată nu am să mărturisesc că „ nu pot” , pentru că ”Pot totul în Cristos care mă întăreşte .” (Filipeni 4:13)
2. Niciodată nu am să mărturisesc că „nu am ”, pentru că „Dumnezeul meu se îngrijeşte de toate trebuinţele mele, după bogăţia Sa, în slavă , în Isus Cristos.” (Filipeni 4:19)
3. Niciodată nu am să mărturisesc că „mi-e frică”, pentru că „ Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică,ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă.”(2 Timotei 1:7)
4. Niciodată nu am să mărturisesc „îndoal㔺i „lipsă de credinţă”, pentru că „Dumnezeu a împărţit fiecăruia o măsură de credinţă” (Romani 12:3)
5. Niciodată nu am să mărturisesc „supremaţia Satanei ” asupra vieţii mele, pentru că „ Cel ce este în noi, este mai mare decât cel ce este în lume” (1 Ioan 4:4)
6. Niciodată nu am să mărturisesc „slăbiciune” , pentru că „acela din popor care va cunoaşte pe Dumnezeul lor, vor rămâne tari, şi vor face mari isprăvi”
(Daniel 11:32)
7. Niciodată nu am să mărturisesc „înfrângere”,pentru că „Dumnezeu ne poartă totdeauna cu carul Lui de biruinţă” (2 Corinteni 2:14)
8. Niciodată nu am să mărturisesc „lipsă de înţelepciune”,pentru că „Prin El, sunteţi în Cristos Isus. El a fost făcut de Dumnezeu pentru noi înţelepciune,neprihănire , sfinţire şi răscumpărare .”(1 Corinteni 1:30)
9. Niciodată nu am să mărturisesc „îngrijorare”, pentru că „Îmi arunc asupra Lui toate îngrijorările mele, căci El însuşi îngrijeşte de mine.”(1 Petru 5:7)
10. Niciodată nu am să mărturisesc „robie”,pentru că „Domnul este Duhul,; şi unde este Duhul acolo este slobozenia.”(2 Corinteni 3:17)
11. Niciodată nu am să mărturisesc „osândire ” pentru că „Acum nu mai este nici o osândire pentru cei ce sunt în Cristos Isus, care nu trăiesc după îndemnurile firii pământeşti, ci după îndemnurile Duhului .”(Romani 8:1)
12. Niciodată nu am să mărturisesc „singurătate ”, pentru că Domnul Isus a zis: ”Iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârşitul veacului ” (Matei 28:20) „Căci El a zis: ”Nciodată n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi.” (Evrei 13:5)
13. Niciodată nu am să mărturisesc „blestem”, pentru că „Cristos ne-a răscumpărat din blestemul legii, făcându-se blestem pentru noi.” (Galateni 3:13)
14. Niciodată nu am să mărturisesc „nemulţumire”, pentru că „M-am deprims să fiu mulţumit cu starea în care mă găsesc.” (Filipeni 4:11)
15. Niciodată nu am să mărturisesc „nevrednicie”, pentru că „Pe Cel ce n-a cunoscut nici un păcat, El S-a făcut păcat pentru noi, ca noi să fim neprihănirea lui Dumnezeu în El.” (2 Corinteni 5:21)
16. Niciodată nu am să mărturisesc „neorânduială ”, pentru că „Dumnezeu nu este un Dumnezeu al neorânduielii, ci a păcii.” (1 Corinteni 14:33)

Tu ce ai hotărît după ce ai aflat că Dumnezeu ne ajută în orice situaţie?

Lasă un răspuns

