Inima de copil!

Cu citeva zile inainte de Anul Nou 26-29 .12.2007 a avut loc in incinta liceului „Mihai Eminescu” din or.Hincesti o tabara dedicata sarbatorilor de Craciun. Scopul taberei a fost familiarizarea copiilor cu sensul adevarat al sarbatorii “Craciunul” si Cine este in centrul acestei sarbatori.

Toti stiu ca moldovenilor le plac sarbatorile, dar hai sa recunoastem ca nu fiecare moldovan stie care este sensul adevarat al fiecarei sarbatori. Deaceea unul din scopurile acestei tabere a fost ca copiii sa fie familiarizati cu una din cele mai mari sarbatori din Moldova – Craciunul. Si cine este totusi sarbatoritul – mos Craciun sau pruncul nascut in iesle –Isus?
tabarat.gif
Copiii au fost de diferite virste (7-13 ani), si cu toate ca tabara a fost planuita pentru 60 de copiii, ei fost peste 90.
Programul taberei includea jocuri distractive, scenete cu morala, cantari de Craciun. Desigur nici mos Craciun n-a lipsit dar totusi Sarbatoritul a fost in centrul atentiei.
Copii au aflat multe lucruri interesante despre domnul Isus, ca el este :
t1.gifcimg7171.gif
Calea – sint mai multe cai pe care omul poate sa le aleaga (droguri, fumat, bautura, minciuna etc.) dar una singura este demna de urmat, sa pasim pe urmele lui Isus.
Adevarul – tot ce a spus Isus este adevarat pentru ca totul sa implinit si se va implini, deaceea sa ascultam de El.
Viata deoarece doar prin credinta in El avem viata vesnica, iar aici pe pamint viata traita din belsug (spiritual).
Cu toate ca am mai avut ocazia sa lucrez cu copiii, am fost foarte surprinsa se credulitatea, sinceritatea si deschiderea pentru adevar. Ei au primit cuvintul lui Dumnezeu cu usurinta fara sa isi puna prea multe intrebari, cum fac cei mari. Au recunoscut cu usurinta si fara multa sovaiala ca au gresit in multe lucruri si si-au cerut iertare pentru toate de la Isus , cu sinceritate. Cu toate ca ce au gresit ei pentru noi este un fleac, totusi felul cum si-au cerut iertare si sinceritatea cu care au facut-o este demna de urmat de noi cei mari, caci noi chiar avem ce recunoaste, regreta si renunta in genunchi in fata domnului Isus. Deci, sa luam exemplu de la acesti copii si sa ingenunchem in fata domnului Isus, cerindu-ne iertare pentru tot ce am gresit.

 
Impresii:
Tabara de iarna mi-a placut foarte mult. In aceste 4 zile am aflat multe lucruri noi despre Isus. Scenetele au fost foarte interesante si destul de realistice, deoarece sunt intamplari reale. La fel mi-a placut sa decupez felicitari si sa particip la jocuri distractive. Cu o noua zi noi aflam tot mai mult despre Domnul nostru Isus Hristos care a murit pe cruce pentru pacatele noastre. Tabara mi-a facut niste impresii pozitive si multe emotii frumoase.” (Mirza Sabina)
Mi-au plcut jocurile, lectiile, aplicatiile si multe altele. Sper ca la anul iar va fi tabara. Azi pe data de 29 decembrie am fost la primar, el ne-a dat bomboane, biscuiti etc. (Au fost cu colinda la primarul orasului). Azi toti copiii facem concert, noi cantam cantece, spunem poezii si multe altele (Copiii pregatesc concert pentru parinti).” (…. ….)
„Mi-a placut sa particip la diferite jocuri si mi-a placut sa aflu despre Isus si Dumnezeu, sa ma rog pentru familia mea.(Narea Nicolai)
Mi-a placut la tabara pentru ca era bine si frumos. Mi-au placut foarte mult jocurile pentru ca erau distractive. Mi-a placut mancarea pentru ca bucataresele erau bune. Mi-au placut aplicatiile pentru ca se vorbeste despre Isus. Mi-au placut foarte mult lectiile pentru ca se vorbeste despre Isus, despre Petru, despre omul cu lepra si despre tatal cu doi feciori.” (Florea Victor)
Această tabara mi-a schimbat multe. M-a invatat sa iert si mi-a dat incredere in mine. Eu am aflat ca pe lume sunt asa oameni buni ca doamna Natalia si restul care au facut aceasta tabara minunata. Multumesc acestor oameni si sper ca si la anul va fi. Eu neaparat voi veni.” (Palaghioi Viorica)
Mi-a placut foarte tare la aceasta tabara. A fost distractiv, desi e ultima zi, nu vreau sa se termine. Aici mi-am facut noi prieteni, am invatat noi lucruri despre Isus. Deja cand vreau sa spun o minciuna ma gandesc ca daca o voi spune ii voi face pe plac diavolului, dar asta nu o doresc. M-am simtit minunat! „ (Sandu Ana)

Lasă un răspuns

