De ce dispretuiti un tata ce va iubeste mult?

Paste

Am alergat prin munti si prin pustie,
V-am cautat prin cei mai aspri spini
Si v-am adus pe umeri iar la turma
Dar ati fugit ‘napoi iar la straini.
A fost vreo rana sa nu-i pun balsam?
Avut-ati vre-un suspin sa nu-l ascult?
De ce atunci dispretuiti un tata

Ce v-a iubit si va iubeste mult?
Ati fost murdari si goi, flamanzi si singuri
Iar eu indurator v-am infiat,
Dar v-ati intors in cloaca voastra neagra
Ati ras si cu mocirla m-ati scuipat.
Si mi-a fost groaza, m-am temut atunci
C-am pus in voi un duh nemuritor
C-am vrut sa fiti partasi pe vesnicie
La Sarbatoarea Sarbatorilor.
Unicul fiu vi l-am trimis ca jertfa
Sa moara pentru voi crucificat!
Cum m-a durut cand cuiele pe cruce
Bateau in mana care v-a creat!
L-ati stors si l-ati zdrobit in teascul vostru
L-ati atarnat pe lemn si ati ras de el
Cand el platea in chinuri pretul vostru
Si-l mistuia altarul ca pe-un miel!
Pe Golgota se zbuciuma tot cerul
Si crucea voastra, oh, era prea grea
Dar am platit cu sange pretul vostru
Si v-am rascumparat cu viata mea!
Iar voi m-ati parasit si azi de-afara
Descult la usa bat si iar va chem!
Oare nu-i destul ca mi-am dat fiul?
Ca l-am facut in locul vost blestem?
Baut-am eu dispret in locul vostru!
De ce m-ati parasit, copiii mei?
Acum, insa, e ultima chemare.
La poarta va mai bat o data doar!
Macar acum in ceasul cel din urma
Sa nu-mi dispretuiti bogatul har!
Se apropie intunericul cel mare
E semnul revarsatului de zori!
Cand Slava diminetii va apare
Tasnind din zare-n zare peste nori
Atunci veti vrea sa fi raspuns chemarii,
Ma veti ruga milos si bun sa fiu,
Veti alerga la munti si plini de spaima
Va veti trezi atunci…
Dar prea tarziu!
Copii, opriti-va din goana voastra
Si stati o clipa sa ne judecam!
Parintele va asteapta si va cheama:
Copiii mei, veniti sa ne-mpacam!
De vor fi rosii cum e carmazinul
Ca purpura pacatele de-ar fi
Le voi albi mai albe decat neaua
Si-n casa mea cu slava veti trai!

Lasă un răspuns

